REKLAMATION
Kære Kunde,
Kvalitet er en af vores topprioriteter her hos ROOMMATE og vi er derfor kede af at høre, hvis vores produkt ikke levede op til dine forventninger. Ønsker du at indgive en reklamation, bedes du følge nedenstående retningslinjer.
Ordre lagt på vores webshop roommate.dk Du er velkommen til at sende os din reklamation. Vi håndterer sagen inden for et par hverdage.
Skulle du have modtaget en forkert ordre eller et forkert produkt, bedes du kontakte vores kundeservice på info@roommate.dk. Du bedes oplyse dit ordrenummer.
Send meget gerne billeder af fejlen med i mailen. Dette vil lette ekspeditionen en del.
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Produkt købt i en butik Vi beder dig venligst om at kontakte forhandleren.
Produkt modtaget som gaveHvis gaven er købt i vores webshop, bedes du via et ordrenummer, indsende din reklamation her. Hvis gaven er købt hos en af vores forhandlere, beder vi dig venligst kontakte forhandleren direkte.